تيم ملي فوتسال از رسيدن به فينال بازماند
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
تيم ملي فوتسال ايران از ساعت 18:30 امروز(شنبه) در مرحله نيمه نهايي جام جهاني کوچک برزيل به مصاف روسيه رفت و با قبول شکست چهار بر دو از رسيدن به فينال بازماند. به گزارش ايسنا، دو گل ايران در اين بازي را حسين طيبي در دقيقه 35 و قدرت بهادري در دقيقه 40 به ثمر رساندند. روسيه در نيمه اول اين بازي ابتدا توسط ميلووانو در دقيقه 14 و سپس به وسيله شايخمتو در ثانيه هاي پاياني با اتکا به خالي ماندن پشت مدافعان ايران به گل دوم رسيد. خسوس سرمربي ايران با آغاز نيمه دوم دست به حرکت انتحاري زد و از همان ابتدا از سيستم پنج نفره استفاده کرد اما اين کار نه تنها ايران را به گل نرساند بلکه روس ها روي جاماندن دفاع آخر در دقيقه 33 توسط گوستاوو به گل رسيد. اما در ادامه بالاخره حسين طيبي در دقيقه 35 طلسم را شکست و يکي از گل هاي خورده را جبران کرد. تيم ملي ايران که تنها پنج دقيقه براي به تساوي کشاندن بازي زمان داشت بازهم پنج نفره کرد و باز هم گل خورد! اين بار فخرالدينوف در دقيقه در دقيقه 36 گلزني کرد. در ثانيه هاي پاياني بازي هم قدرت بهادري دومين گل ايران را زد و چند ثانيه بعد هم داور در سوت خود دميد تا ايران با قبول شکست چهار بر دو از رسيدن به فينال بازبماند. در ديگر بازي مرحله نيمه نهايي پاراگوئه با سه گل از برزيل باخت و بدين ترتيب ملي پوشان فوتسال ايران براي رسيدن به عنوان سومي بايد در ديدار رده بندي به مصاف پاراگوئه بروند.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)